Kompetencje informacyjne metodą Problem Based Learning
Abstrakt
Artykuł przedstawia realizację przedmiotu laboratorium PBL realizowanego przez bibliotekarzy dydaktyków metodą Problem Based Learning. Autorka przybliżyła metody pracy ze studentami podczas laboratorium PBL, zastosowane narzędzia aktywizacji, zasoby merytorycznie zapewniające osiągnięcie celów przedmiotu i efektów kształcenia oraz zasoby uatrakcyjniające zajęcia.
Bibliografia
HORTON, W. E-Learning by design. San Francisco: Wiley, 2012. ISBN 9780470900024.
BARAN, W. Ściągawka z Hortona: sposoby na e-learning. W: Centrum e-Learningu AGH [online]. [Dostęp 23.03.2021]. Dostępny w: https://www.cel.agh.edu.pl/sciagawka-z-hortona/.
DIRAK, A. Problem-Based Learning. W: Centrum e-Learningu AGH [online]. [Dostęp 23.03.2021]. Dostępny w: https://www.cel.agh.edu.pl/problem-based-learning/.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.