Kompetencje informacyjne metodą Problem Based Learning

  • Iwona Sójkowska Biblioteka Politechniki Łódzkiej, Stowarzyszenie EBIB
Słowa kluczowe: kompetencje informacyjne, dydaktyka informacyjna, studenci, uczelnia techniczna, Problem Based Learning, PBL

Abstrakt

Artykuł przedstawia realizację przedmiotu laboratorium PBL realizowanego przez bibliotekarzy dydaktyków metodą Problem Based Learning. Autorka przybliżyła metody pracy ze studentami podczas laboratorium PBL, zastosowane narzędzia aktywizacji, zasoby merytorycznie zapewniające osiągnięcie celów przedmiotu i efektów kształcenia oraz zasoby uatrakcyjniające zajęcia.

Bibliografia

HORTON, W. E-Learning by design. San Francisco: Wiley, 2012. ISBN 9780470900024.

BARAN, W. Ściągawka z Hortona: sposoby na e-learning. W: Centrum e-Learningu AGH [online]. [Dostęp 23.03.2021]. Dostępny w: https://www.cel.agh.edu.pl/sciagawka-z-hortona/.

DIRAK, A. Problem-Based Learning. W: Centrum e-Learningu AGH [online]. [Dostęp 23.03.2021]. Dostępny w: https://www.cel.agh.edu.pl/problem-based-learning/.

Opublikowane
2021-04-20