2k6 + 3, czyli biblioteka jako piwnica
Abstrakt
Artykuł odnosi się do sposobów zmiany stereotypowego wizerunku bibliotekarza. Krótko przedstawiono inicjatywę Instytutu Książki – Dyskusyjne Kluby Książki (DKK) oraz działania DKK, koncentrując się na klubie RPG Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Janusza Żernickiego w Ciechocinku. Autor skupił się na wyjaśnieniu, czym jest RPG i dlaczego warto gry te wprowadzić do bibliotek. Następnie opowiedział o działaniach Książnicy Kopernikańskiej popularyzujących tę inicjatywę, m.in. o projekcie „Literackie przygody młodych – gry fabularne w służbie książce”.
Bibliografia
WASILEWSKA, L. (2017). Klub gier niekomputerowych. Biuletyn EBIB [online]. Nr 5 (175). [Dostęp 27.07.2023]. Dostępny w: https://ebibojs.pl/index.php/ebib/article/view/111/106.
Wasilewska, L. (2023). RPG [online]. Do: P. Chudzik. [Dostęp 27.07.2023]. Korespondencja osobista.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.