E-wizerunek biblioteki – na przykładzie witryn internetowych łódzkich bibliotek szkół wyższych
Abstrakt
Podstawowym narzędziem kształtującym e-wizerunek biblioteki jest strona internetowa. Sposób, w jaki biblioteki, zwłaszcza naukowe, prezentują się w Internecie wywiera bezpośredni wpływ na to, jak są postrzegane i odbierane przez otoczenie zewnętrzne. Artykuł prezentuje analizę tego zagadnienia na przykładzie witryn internetowych łódzkich bibliotek szkół wyższych.
Bibliografia
ŁEBKOWSKI, M. E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image’u w biznesie [on-line]. Gliwice: Wydaw. Helion, 2009, s. 1-27. [Dostęp 21.01.2012]. ISBN 978-83-246-2185-9. Dostępny w World Wide Web: http://www.structum.pl/czytelnia/E-wizerunek-Internet-jako-narzedzie-kreowania-imageu-w-biznesie.pdf.
OKONEK, P. Wizerunek firmy w sieci - jak kreowaći zarządzać marką w Internecie?[on-line]. Warszawa: Wydaw. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), 2010 [Dostęp 21.01.2012]. Dostępny w World Wide Web: http://www.web.gov.pl/g2/big/2010_04/f04ee99ec58388dbabefe3aa16f86e54.pdf.
Strona WWW jak o podstawowe narzędzie e-wizerunku [on-line].[Dostęp 15.01.2012]. Dostępny w World Wide Web: http://www.biznesklaster.pl/company/article/104-strona-www-jako-podstawowe-narzedzie-e-wizerunku.
Wyniki badania na temat wizerunku w Internecie. W: Prportal.pl [on-line]. [Dostęp 20.01.2012]. Dostępny w World Wide Web: http://prport al.pl/2009/02/ 25/wyniki-badania-na-temat-wizerunk u-w-internecie.