Promocja książki akademickiej i naukowej. Zagadnienia do dyskusji

  • Marcin Łukasz Lutomierski
Słowa kluczowe: promocja, reklama, wydawnictwa naukowe, publikacje naukowe;

Abstrakt

Artykuł prezentuje wybrane kwestie związane z promocją książki akademickiej i naukowej. Omawia sposoby informowania, przekonywania i nakłaniania konsumentów do zakupu książki — z uwzględ­nieniem specyfiki tego produktu. Autor ukazuje postawy wydawców wobec reklam, tekstów informacyjno-promocyjnych, spotkań promocyjnych, konkursów, targów, działań wizerunkowych i organizacji branżowych. Tekst ma charakter przeglądowo-problemowy, a jego celem jest zachęta do dyskusji.

Bibliografia

GÓŹDŹ, A. Marketing. Podręcznik akademicki. Kielce: Wyższa Szkoła Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych, 2011. ISBN 978-83-930852-6-2.

GOŁĘBIEWSKI, Ł., WASZCZYK, P. (red.). Rynek książki w Polsce 2014. Warszawa: Bibliote­ka Analiz, 2014. ISBN 978-83-63879-28-0.

Ruch wydawniczy w liczbach. LIX: 2013. Warszawa: Biblioteka Narodowa, 2015. ISSN 2083-6953.

Opublikowane
2015-10-05