Libraries of the World in The Main Library of AGH University of Science and Technology – Cooperation of ML AGH UST Librarians and UNESCO scholars
Abstract
The author presents a brief description of the category of foreign users of ML AGH UST. She also presents the experience of cooperation of ML AGH UST librarians and scholars of the UNESCO Chair for Science, Technology and Engineering Education programme. Thanks to their cooperation you can get familiarised with the opinions, expectations and ideas of users about the scientific libraryReferences
GMITEREK, G. Biblioteka 2.0 w 2014 r. – analiza zjawiska. E-mentor [online]. 2014, nr 2 (54). [Dostęp 17.10.2018]. ISSN 1731-7428. Dostępny w: http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/54/id/1091.
NOH, Y. Imagining Library 4.0: Creating a Model for Future Libraries. The Journal of Academic Librarianship [online]. 2015, nr 41, s. 786–797. [Dostęp 18.10.2018]. ISSN 0099-1333. Dostępny w: https://www.bcn.cl/obtienearchivo?id=documentos/10221.1/69341/1/ImaginingLibrary4.0.pdf.
PIOTROWICZ, G. Biblioteka Uniwersytecka we Wrocławiu na tle modeli i koncepcji rozwojowych współczesnych bibliotek akademickich [online]. [Dostęp 17.10.2018]. Dostępny w: http://www.repozytorium.uni.wroc.pl/Content/73062/01_Grazyna_Piotrowicz.pdf.
SZPYTKO, J., DOBRZYŃSKA-LANKOSZ, E. Biblioteka akademicka w obliczu wyzwań cywilizacyj-nych. Biuletyn AGH 2018, nr 123, s. 11. ISSN 1898-9624.
SZPYTKO, J., DOBRZYŃSKA-LANKOSZ, E. Biblioteka moim trzecim domem. Biuletyn AGH 2017, nr 112, s. 18. ISSN 1898-9624.
TRĘBACZ, I. Z doświadczeń Centrum AGH UNESCO. Biuletyn AGH 2017, nr 112, s. 4. ISSN 1898-9624.