Follow your library

  • Beata Antczak-Sabala
  • Joanna Barbara Broniarczyk

Abstract

Libraries follow their users everywhere, also where their potential users may be. That is why many libraries set up profiles in social media. One of them is Instagram, a photo-sharing social networking service. Libraries can employ Instagram as part of their promotional activity, especially among young people.

References

mln polskich użytkowników Instagramu. Przeważają kobiety, młodzi i ludzie z miast. W: Wirtualne Media [online]. Wirtualnemedia.pl 2001–2017. [Dostęp 7.10.2017]. Dostępny w: http://www.wirtual­nemedia.pl/artykul/2-mln-polskich-uzytkownikow-instagramu-przewazaja-kobiety-mlodzi-i-ludzie-z-miast.

BIELA, J. Biblioteka na Instagramie. Biblioteka Publiczna 2017, nr 1. ISSN 2353-8007.

Hasztag. W: Wikipedia. Wolna encyklopedia [online]. [Dostęp 7.10.2017]. Dostępny w: http://pl.wiki­pedia.org/wiki/Hasztag.

Instagram [online]. 2017. [Dostęp 7.10.2017]. Dostępny w: Instagram. W: Wikipedia. Wolna encyklo­pedia [online]. [Dostęp 7.10.2017]. Dostępny w: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instagram.

JASKOWSKA, B. Biblioteka w obrazkach, czyli jak efektywnie promować działalność biblioteczną na Instagramie. Warsztaty Bibliotekarskie [online]. 2015, nr 1 (45). [Dostęp 7.10.2017]. Dostępny w: http://warsztatybibliotekarskie.pedagogiczna.edu.pl/nr-12015-45/biblioteka-w-obrazkach-czyli-jak-efektywnie-promowac-dzialalnosc-biblioteczna-na-instagramie/.

RYSUJĘ FEJSBUKI: Rysunkowy blog o social media [online]. [Dostęp 7.10.2017]. Dostępny w: https://rysujefejsbuki.pl/rysunek/instagram-rosnie.

Published
2017-11-07