Promocja książki akademickiej i naukowej. Zagadnienia do dyskusji
Abstrakt
Artykuł prezentuje wybrane kwestie związane z promocją książki akademickiej i naukowej. Omawia sposoby informowania, przekonywania i nakłaniania konsumentów do zakupu książki — z uwzględnieniem specyfiki tego produktu. Autor ukazuje postawy wydawców wobec reklam, tekstów informacyjno-promocyjnych, spotkań promocyjnych, konkursów, targów, działań wizerunkowych i organizacji branżowych. Tekst ma charakter przeglądowo-problemowy, a jego celem jest zachęta do dyskusji.
Bibliografia
GÓŹDŹ, A. Marketing. Podręcznik akademicki. Kielce: Wyższa Szkoła Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych, 2011. ISBN 978-83-930852-6-2.
GOŁĘBIEWSKI, Ł., WASZCZYK, P. (red.). Rynek książki w Polsce 2014. Warszawa: Biblioteka Analiz, 2014. ISBN 978-83-63879-28-0.
Ruch wydawniczy w liczbach. LIX: 2013. Warszawa: Biblioteka Narodowa, 2015. ISSN 2083-6953.